Článek
Doprava je kvůli tomu svedena do dvou užších pruhů v každém směru a rychlost omezena na 80 kilometrů v hodině.
„Dálnice je v tomto úseku úzká, a pokud má řidič nějaký defekt, je velmi nebezpečné tady u krajnice zastavit. Proto vznikne celkem šest zálivů, tři v každém směru,“ vysvětlil mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jiří Veselý.
Dělníci zatím vykáceli stromy a keře na březích dálnice a bagry upravují terén. Poté budou zálivy vyasfaltovány. „Každý záliv bude mít desetimetrový vjezd, pak bude třicet metrů dlouhý pruh a na konci desetimetrový výjezd,“ popsala prostor pro nouzové zastavení mluvčí správců dálnic Tereza Primová.

Provoz je kvůli stavbě sveden do úzkých pruhů.
Celá tato stavební akce by měla trvat tři měsíce, tedy do konce července. Cena by měla být podle Primové necelých deset milionů korun.
Nejedná se přitom o jediné omezení na D7. Hned na výjezdu z Prahy u letiště se staví nová lávka přes dálnici a i tady se jezdí zúženými pruhy. Dál se pak staví nové úseky chomutovské dálnice za Slaným.