Článek
Deník má nově přehlednější řazení stran i více prostoru pro počasí, křížovky, sudoku či TV program. Formát deníku se zmenšil, úměrně se zvětšil počet stran.
„Překvapilo nás dnes ráno, že na čtenářské lince nezazněly žádné negativní ohlasy na menší formát. Jen jednomu čtenáři se nelíbil, prý se mu ta Mateřídouška nezdá,“ prozradil Šabata.
„Jinak čtenáři dostanou vše, na co jsou zvyklí - oblíbené autory, bohaté zpravodajství včetně regionálního, komentáře, sport i kresby Miroslava Kemela,“ dodal šéfredaktor.

Šéfredaktor Šabata a další členové vydavatelství při večerní výrobě nového Práva v tiskárně Mafraprint.
Aleš Najbrt vysvětlil, jak vzniklo nové logo deníku: „Pro zmenšený formát novin jsme navrhli i nový logotyp. Díky větší kompaktnosti a použití malého počátečního písmene vzniklo červené logo, které je přátelské a více odpovídá nové podobě deníku.“
V Právu zůstávají všechny magazíny (úterní Styl pro ženy, středeční Dům a bydlení, sobotní Magazín Právo s podrobným televizním programem), čtvrteční příloha Salon i stálé rubriky a tematické strany Sport extra, Auto-Moto, Cestování, Nemovitosti, PC-TV-Foto.

Kontrola barevnosti deníku Právo při nočním tisku.
Doprovodná kampaň z dílny Seznamu je postavená na tvářích členů redakce. „Mysleli jsme, že šéfredaktor zas jen vtipkuje,“ svěřují se redaktorky a redaktoři v kampani. A dodávají, jak obtížné bylo ve vydavatelství rozhodování o všech změnách - což se redakce rozhodla čtenářům přiznat, protože „v deníku Právo píšeme, jak to doopravdy je“.