Hlavní obsah

Cestující skončila kvůli chybě aerolinek v úplně jiné destinaci, než chtěla

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nízkonákladové aerolinky SpiceJet se omluvily pasažérce, kterou dopravily do úplně jiné destinace, než měla v plánu. Wasifa Janová cestovala z Nového Dillí do Šrínagaru, místo toho však skončila ve městě Pune, které je nějakých 1700 kilometrů od jejího původně plánovaného cíle.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Na případ upozornil prostřednictvím Twitteru Janové cestovní agent, událost označil za velmi nešťastnou a upozornil na ni proto i indický úřad pro civilní letectví. Podle serveru Independent není vůbec jasné, jak k chybě došlo, žena si nicméně uvědomila, že neletí do Šrínagaru, až na palubě letadla. Skončila ve zmiňovaném městě Pune na západě Indie, zhruba 160 kilometrů od Bombaje.

Nízkonákladový dopravce SpiceJet se ženě za nepříjemnost omluvil. Z Pune ji dopravil zpět do Nového Dillí a posléze už do správné destinace. „Osobně jsme pasažérku kontaktovali, abychom se jí omluvili. Vytvořili jsme jí plán cesty do Šrínagaru,“ uvedl mluvčí pro list The Times of India.

Případy, kdy cestující skončí ve zcela jiné destinaci, než zamýšleli, jsou poměrně ojedinělé. Čas od času k nim ale dochází, a to například vlastní nepozorností. Je to případ Američana Kingsleyho Burnetta, který si místo letu do australského Sydney rezervoval cestu do Sidney v Montaně. Nevšiml si totiž rozdílného letištního kódu u těchto destinací.

Jinak je ale prakticky nemožné, aby cestující nastoupili do špatného letadla. U odletové brány se totiž skenují palubní lístky s QR kódem, a pokud se údaje neshodují s daným letem, zaměstnanci pasažéry na palubu zkrátka nepustí.

Chtěl letět do Sydney v Austrálii, místo toho skončil v Sidney v Montaně

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám