Článek
Kdo by čekal, že se Češi budou při výběru stavební firmy řídit doporučeními ze známých kutilských pořadů v televizi, škaredě by se spletl. Na jejich rady by dalo pouhé procento dotázaných.
„Prvek doporučení přátel je jedním z nejsilnějších obchodních sdělení. Velmi si tohoto faktu u našich klientů ceníme a těší nás, že téměř každý čtvrtý námi postavený dům byl na doporučení spokojených klientů,“ hodnotí obchodní ředitel společnosti Ekonomické stavby Martin Protiva.
Mnohé mohou stavební firmy ještě ovlivnit svou prezentací na internetu. Na jejich stránky před definitivním rozhodnutím zabloudí 13 procent budoucích stavebníků.
„Na našich stránkách se snažíme přicházet se stále interaktivnějšími formáty prezentace. Tradiční vizualizace domů tak například doplňujeme o videa návštěvy konkrétních klientů, či galerii domů s možností volby různé barvy fasády či typu oken,“ doplňuje Protiva.