Článek
Karoserie vychází z malé pětistovky, má však výrazně rozšířené blatníky, jiné prahy i výfuky. Nepřehlédnutelné je obrovské zadní přítlačné křídlo. Otázkou je, zda by se osmiválec vešel do zadního prostoru, pětistovka by tak musela o pár desítek centimetrů prodloužit svou délku.
Kromě motoru (s výkonem sníženým o 20 k na 550 k) by firma ráda využila i stejnou převodovku z 458 Italia. Jisté není, jak by bylo vyřešeno zavěšení podvozku, poháněná by u ostrého fiatu měla být zadní kola.
Celý projekt je zatím v rovině teoretických úvah a jeho tvůrci hledají investora, který by přinesl 11 miliónů korun a automobil s názvem 550 Italia by se tak přiblížil realitě.

Lazzarini 550 Italia (renderovaná fotografie)
Ferrari 458 Italia má poháněná zadní kola, o pohon vozu se stará atmosférický osmiválec se zdvihovým objemem čtyři a půl litru. Nejvyšší výkon má hodnotu 570 koní (425 kW) při 9000 otáčkách.
Vidlicový osmiválec je umístěn uprostřed a nově dostal přímé vstřikování. Výrobce udává kombinovanou spotřebu 13,7 litru na sto, ale to je spíše orientační údaj. Výkony motoru berou dech: zrychlení 0-100 km/h zvládne model z Maranella za 3,4 vteřiny, nejvyšší rychlost dosahuje hodnoty 325 km/h. Převodovka je dvouspojková, automatická a má sedm stupňů.

Lazzarini 550 Italia dostane V8 z Ferrari 458 Italia.