Článek
Změny na již třetí generaci se odehrály v oblasti přední masky s horizontálními linkami a světlometů. Ty mají technologii LED a svítí velkými „céčky”, stejně jako osobní modely Renaultu.
Uvnitř najdete nové materiály a barvy, také například odlišné řadicí páky. A to jak u manuální, tak i automatické převodovky. Respektive dvouspojkové skříně, kterou lze nyní kombinovat s výkonnějšími verzemi. Vyšší úrovně multimediálního systému pak obsahují i propojení s chytrými telefony, včetně Apple Carplay.
Pod kapotou pracuje vylepšený dvoulitr dCi nové generace. Vznětový čtyřválec je nabízen ve variantách s 88 do 125 kilowatty výkonu. Točivý moment u nejvýkonnější verze díky lopatkám turbodmychadla s proměnlivou geometrií dosahuje 380 newtonmentrů. Spotřebu paliva se přitom podle Renaultu podařilo v průměru snížit o více než půl litru na sto kilometrů.
Modernizované provedení se na trhu objeví ještě letos se zatím neupřesněným ceníkem.