Hlavní obsah

Renault Megane zná své české ceny. Po faceliftu přijíždí i jako plug-in hybrid

Renault zveřejnil český ceník pro jeden ze svých klíčových modelů, kompaktní Megane. Nabídne řadu výbav a motorů, největší novinkou je plug-in hybrid.

Foto: Renault

Renault Megane (Facelift 2020)

Článek

V souvislosti s novými cenovkami pro modernizovaný Megane Renault zároveň spustil i objednávky. Zákazníci mohou vybírat ze čtyř stupňů výbavy. Nejlevnější nese tradiční název Life a stanovuje spodní hranici, za kterou se dá Megane pořídit, tedy 405 tisíc korun.

Za ně se majitel může těšit na elektricky ovládaná přední zrcátka, manuální klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovladačem nebo full-LED světlomety. Delší verze Grandtour stojí se stejnou výbavou o 20 tisíc korun více.

Renault Megane dostal facelift. Změny se dotkly hlavně motorů

AutoMoto

Název změnil nejvyšší stupeň výbavy, který se dříve jmenoval GT Line. Renault ale zavádí nové pořádky a sportovně laděná výbava nově nese název R.S. Line. Autu propůjčuje sedmnáctipalcová litá kola nebo sportovní sedadla.

Pod touto výbavou stojí luxusní provedení s názvem Intens, kde najdeme třeba rozpoznávání značek, navigaci, kožený volant a elektricky sklopná zrcátka. Zlatou střední cestou zůstává jako vždy výbava Zen.

Foto: Renault

Renault Megane (Facelift 2020)

Foto: Renault

Renault Mégane (Facelift 2020)

Jednoznačně největší novinkou je pak plug-in hybridní pohon s názvem E-Tech Plug-In 160, který kombinuje atmosférický benzínový motor a elektromotor a dohromady dává výkon 159 koňských sil.

Je doplněn o speciální multimódovou převodovku se dvěma převody pro elektrický a čtyřmi pro spalovací motor. Na elektřinu auto ujede 50 kilometrů. Tuto motorizaci je ovšem možné kombinovat jen s delší verzí GrandTour. Ve výbavě Zen stojí 750 tisíc korun, R.S. Line startuje na hranici 830 tisíc.

Mercedes poutá na novou třídu T, vznikne ve spolupráci s Renaultem

AutoMoto

Do nového Megane lze umístit další čtyři spalovací motory. Nejslabší je litrový motor TCe 120 dodávaný výhradně se šestistupňovým manuálem a výkonem 114 koní. K dispozici je i větší benzín 1,3 litru, u kterého je možnost zvolit i sedmistupňový automat. Renault ho nabízí ve dvou verzích s výkonem buď 140 nebo i 160 koní. Jediným naftovým agregátem je 1,5 Blue dCi s výkonem 115 koní.

Foto: Renault

Renault Megane (Facelift 2020)

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám