Hlavní obsah

Reklamu na sportovní auto zakázali, protože podněcuje k rychlé jízdě

Novinky, Daniel Havlina

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Australský regulátor pro televizní reklamy zakázal vysílání nového spotu na Toyotu Yaris. Jak píše místní web Car Expert, sportovní verze GR podle úřadu podněcuje řidiče k rychlé jízdě.

Foto: Toyota

Toyota Yaris GR

Článek

V reklamním spotu, který měly vysílat australské televizní stanice, se objevují všechny tři verze modelu Toyota Yaris, tedy klasický hatchback, zvýšený Cross a ostrá verze GR. Každý z modelů přitom v reklamně řídí jeden ze sourozenců mířících na 30. výročí sňatku jejich rodičů.

Toyota C-HR se představuje v atraktivní výbavě GR Sport

AutoMoto

Podstata spočívá v tom, že všechny děti na výročí zapomněly a závodí, kdo bude u rodičů jako první. Dvě sestry mají běžný Yaris a Cross a bratr, který se zpozdil nejvíce, má silnou verzi GR. Rychlou jízdou ovšem sestry předjede a do cíle dorazí jako první, a navíc přesně na čas.

Bohužel pro mnohé zábavná a povedená reklama se takovou nezdála úřadu pro regulaci televizních spotu Advertising Standards Bureau. Problém úředníci shledali právě u ostrého Yarisu, který podle nich jezdí v reklamě moc nebezpečně, a navíc styl reklamy může řidiče podněcovat k rychlé a nebezpečné jízdě.

BMW vymyslelo billboardy s personalizovanou reklamou, nyní couvá

AutoMoto

Toyota do reklamy investovala jistě hodně finančních prostředků, ze všech platforem ji však stáhla. Reklama je tak k vidění pouze na soukromém youtubovém účtu.

Reklama

Související články

Test čtyřválcové Toyoty Supra: Zkrocení

Řeknu to rovnou a bez servítek - čtyřválcová supra je lepší řidičské auto než šestiválcová. Řada lidí se mnou nebude souhlasit, ale to nevadí. Lehčí příď...

Výběr článků

Načítám