Článek
O faceliftech Porsche platí, že je nemáte šanci postřehnout, pokud se intenzivněji nezajímáte o automobily. Často je náročné od sebe rozeznat i generační obměny.
V případě faceliftu nejsilnější 911 si všimněte odlišných diod pro denní svícení a mírně odlišný přední nárazník s upravenými vstupy pro vzduch. Vzadu je jiná grafika světel a nové jsou i kliky u dveří. Výraznějším vylepšením jsou pak nová 20palcová kola.
Uvnitř je pak nový volant ve stylu modelu 918 Spyder a nový multimediální systém. Faceliftu se dočkalo jak kupé, tak otevřená verze.

Porsche 911 Turbo S (991)

Porsche 911 Turbo a Turbo S (facelift, 2015)
Posílení o 20 koní se dočkaly oba motory. Jde opět o dvakrát přeplňované 3,8litrové šestiválce, nově s vyšším vstřikovacím tlakem a u verze S větším turbodmychadlem. Výsledkem je 540 koní (397 kW), respektive 580 koní (427 kW).
Silnější verze zvládne „stovku” za fantastické 2,9 sekundy, standardní provedení za neméně fantastické tři sekundy. Nejvyšší rychlost je rovněž za hranicí běžných sportovních automobilů - 320, respektive 330 km/h. Spotřeba paliva klesla z nynějších 9,7 l na 9,1 l/100 km, jak ale víme z předloňských testů v Německu, jde opravdu o teoretickou hodnotu.

Porsche 911 Turbo a Turbo S (facelift, 2015)
Cena na německém trhu začíná na částce 4,7 miliónu korun. Ve světové premiéře se omlazené turbo ukáže v lednu na detroitském autosalonu.
Podrobný test současné generace najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]