Hlavní obsah

Obrovské logo značky a módní doplněk zároveň, to je nový klíč od Ferrari

Novinky, laz

Ferrari Roma přichází jako nejlevnější model značky, zároveň ale představuje vstup do nové éry. Nejen co se interiéru a multimédií týče, ale i vzhledem k přístupovému klíči. Či spíše obšitému logu.

Foto: Ferrari

Doba digitální přišla i do Ferrari.

Článek

Klíč od auta je nedílnou součástí celého uživatelského zážitku. A u exkluzivních vozů to platí dvojnásob.

Ferrari dlouhá léta, a u některých modelů ještě nedávno, drželo starosvětský klíček bez možnosti bezklíčového přístupu a startu.

Archaismus, který jste mohli považovat za styl, ale taky jako výsměch. U aktuální generace vozů z Maranella najdete klíč modernější, ovšem to, co si Italové schovali pro horkou novinku Roma, je něco nevídaného. Na Twitteru nový klíč ukázal editor Top Gear magazínu Jack Rix.

Z jedné strany je klíček prostým hranatým logem automobilky. Ze strany druhé jde o koženou obšitou placku. Pravděpodobně pasující ke konfiguraci interiéru daného vozu.

Zaujme také samotná velikost „přístupové karty”. Inu, něco takového se na baru bude vedle peněženky pokládat hezky.

Související témata:

Související články

Ferrari se chce zaměřit na pohodlnější vozy

Na festivalu automobilové krásy a rychlosti Pebble Beach Concours d'Elegance se objevil i šéf značky Ferrari John Elkann. Pohovořil i s médii, a přitom dokázal...

Výběr článků

Načítám