Článek
Motor je stejný jako u uzavřené verze. Z objemu 1,6 litru vyždímal výrobce pomocí většího turbodmychadla, nového výfukového potrubí, načasování ventilů a změny elektroniky velmi solidních 211 koní (155 kW) při 6000 ot./min. Točivý moment 260 Nm (280 Nm při krátkodobém zvýšení plnícího tlaku turba) je přitom k dispozici od 1850 otáček.
Kabriolet je na „stovku“ o 0,4 vteřiny pomalejší než uzavřená verze (kabrio 6,9 vteřiny). Maximální rychlost je o tři kilometry nižší, stále je to ovšem výtečných 235 km/h. Mezi malými kabriolety bude v tomto ohledu Mini kralovat.
:. Interiér je totožný s uzavřenou verzí.
Střecha bude klasicky plátěná a po stisknutí příslušného tlačítka se složí za 15 vteřin. Stahování respektive nasazování je možné až do čtyřicetikilometrové rychlosti.
Vše ostatní je stejné jako u verze s pevnou střechou. Světovou premiéru si nejrychlejší Mini cabrio odbude na ženevském autosalonu v březnu, do prodeje by se mělo dostat zanedlouho. Cenu zatím výrobce nesdělil.
Test nejrychlejšího Mini John Cooper Works s pevnou střechou přineseme příští týden.
:. Mini John Cooper Works Convertible: střecha je klasicky plátěná.
:. Plátěná střecha se samočinně složí za 15 vteřin.
:. Mini je čtyřmístný automobil, vzadu ale mnoho místa není.