Článek
Právě výrobní materiál se nejvíce promítnul do ceny tohoto unikátního vozítka. Jak se nedávno 48letý nadšenec svěřil v rozhovoru pro server Daily Mail, celá stavba ho vyšla na stejnou sumu jako nová Škoda Octavia – na 11 000 liber (366 000 korun). Cena, kterou by zaplatil za originální porsche, by byla ale desetkrát vyšší.
Úspor se mu podařilo dosáhnout i změnou pohonného ústrojí. Místo zběsilého šestiválce tak pod kapotou pracují lidské nohy. Téměř stokilový stroj Langeder dokáže podle vlastních slov rozjet až na 16 kilometrů v hodině, a to především díky 24stupňové „převodovce“.

Kartónové Porsche 911 GT 3
Nebýt extrémně tenkých kol, která se používají u většiny trekových kol, na první pohled by jen málokdo poznal, že se nejedná o skutečné porsche. Nechybí totiž ani druhá sedačka pro spolujezdce. Pocit luxusního vozu nadšenec umocňuje ještě zlatou folií, kterou je pokryto celé šasi vozítka.
Supersport, který nepotřebuje žádné palivo, používá Langeder v ulicích německého Hamburku, kde aktuálně žije. Podle něj má jen jediné omezení, nesmí se s ním jezdit do myčky.

Kartónové Porsche 911 GT 3