Článek
Áčko a béčko dostanou nové základní motory. Půjde o čtyřválec 1,5 dCi od Renaultu, který bude tentokráte k dostání ve slabší verzi. A 160, respektive B 160 CDI tak mají pod kapotou 66 kW, nebo chcete-li 90 koní. Točivý moment vrcholí při hodnotě 220 Nm a je dostupný v rozmezí od 1750 do 2750 otáček.
V obou modelech se s tímto motorem, pro který je standardně k dispozici šestistupňová manuální převodovka, rozjedete shodně na 180 km/h, v případě třídy A to ale bude o chvilku dříve – sprint 0-100 km/h totiž zvládne za 13,8 s, větší třída B tuto disciplínu umí za rovných 14 sekund.
Áčko je také lepší ve spotřebě, alespoň té normované: na sto ujetých kilometrů v kombinovaném režimu spotřebuje 3,8 litru nafty, třída B je o 0,3 l horší.
Novinkou je i pohon všech kol pro třídu B, který dosud nebyl k dispozici. Verze B 220 4Matic má výkon 135 kW, nebo-li postaru 184 koní.