Článek
Vzhled novinky je velice nenápadný, svůj potenciál tak dávají najevo nejspíš jen čtyři koncovky výfuku. Proti běžným šestiválcům pro třídu E má tento model sportovní nastavení podvozku a větší brzdy.
Základem jsou devatenáctipalcová kola, za příplatek dvacetipalcová. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola prostřednictvím systému 4Matic, výrazně preferovaná je zadní náprava.

Mercedes-AMG E43 4Matic (2016)
Po otevření kapoty uvidíte třílitrový benzínový šestiválec. Ten nabídne 401 koní (295 kW) a 520 Nm v rozmezí 2500 až 5000 otáček. Zrychlení na stovku tento nenápadný sedan zvládne za 4,6 sekundy a nejvyšší rychlost má elektronicky omezenou při tradičních 250 km/h.
Hmotnost vozu činí 1840 kilogramů včetně všech provozních kapalin, nádrže s 90 procenty paliva a započítanými 75 kg fiktivního řidiče.
Mercedes-AMG E43 4Matic do Evropy dorazí letos v létě. Prodejní ceny firma sdělí během autosalonu v New Yorku.

Mercedes-AMG E43 4Matic (2016)