Článek
Poté, co se nové logo bez 3D prvků a odlesků objevovalo na různých konceptech, již japonská automobilka Mazda oficiálně přechází na novou značkovou identitu.
Nový symbol si zachovává základní strukturu verze poprvé představené v roce 1997 a nadále zobrazuje stylizované „M“, které má evokovat vznášející se křídla. Podle společnosti tento vizuální motiv představuje závazek k neustálému sebezdokonalování a růstu.

Nové logo Mazdy

Pro srovnání: předchozí logo Mazdy
Aktualizovaný emblém s elegantnějším a výraznějším profilem má zlepšit čitelnost v digitálním prostředí. To je ostatně motivem většiny nových emblémů napříč odvětvími, které z 3D motivů přecházejí na ploché tvary.
Spolu s logem vydala Mazda také alternativní označení jen s názvem automobilky v moderním typografickém stylu. Oba prvky jsou v současné době k vidění na firemních webových stránkách společnosti, následovat budou další materiály i dealerství.
Japonská automobilka, založená již v roce 1920, vystřídala v uplynulých desetiletích řadu motivů. Často spoléhala jen na nápis Mazda. Současný motiv písmene M v rámečku je používaný od roku 1996 a v letech 2015 a 2018 prošel drobnou evolucí.


