Článek
Nové BMW M5 nepotřebovalo výraznější design ani navýšení výkonu, svérázné tuningové studio Mansory mu přesto poskytlo obojí spolu s 22“ koly a oranžovými akcenty.
Samotný přední nárazník není extrémně odlišný od toho na sériovém voze, ale přepracovaná kapota, která dostala masivní karbonovou plochu s agresivním vzorem, by mohla klidně patřit na americký muscle car. Odvětrávací otvory jsou však falešné.
Karbonové nástavce prahů vedou zrak dál k nejdivočejšímu prvku, kterým je zadní difuzor. Už na sériovém autě je výrazný, ale zde to je kvůli trojici lamel, zdůrazněných oranžovou linkou, ještě víc do očí bijící.
Také si nelze nepovšimnout, že se díváme na jedno z hrstky aut, která mají po úpravě menší počet koncovek výfuku – o jednu – než před ní. Tři centrální koncovky mohou být odkazem na Ferrari F40, jehož výfuk končil podobně.
Zde jde o konec kompletně nového výfukového systému, který je součástí blíže neupřesněných úprav zvyšujících výkon z původních 535 kW a 1000 Nm točivého momentu na 625 kW a 1 150 Nm.
Mansory nabízí M5 v podobě kompletního kitu, kde si zákazníci mohou vybrat jednotlivé díly podle vlastního uvážení.

BMW M5 v sériové podobě

Ferrari F40 a jeho nevšední schéma umístění výfuků
Kromě vnějších úprav jsou k dispozici také koberce s logem firmy, podsvícené karbonové pedály, hvězdné nebe ve stropnici, a dokonce i bezpečnostní pásy s logy firmy. Pro ty nejnáročnější je připraven kompletně nový interiér s kvalitními materiály a výrazně barevnými akcenty v oranžové nebo zelené.