Článek
Veloster patřil k nejméně prodávaným autům v Česku, roční registrace byly v řádech jednotek kusů. Nezvyklá kombinace, kdy na straně řidiče jsou jedny dveře a na opačné dvoje, zůstala zachována. Proti předchůdci má nový veloster šestiúhelníkovou masku chladiče a výraznější zadní světla, protažená do boků. Celkově působí mohutněji a dospěleji. Pořád má ale netypický vzhled, který se asi ne každému bude zamlouvat.
Zato dříve nedostupná sportovní verze N vypadá výborně. Je to díky červeným linkám kolem vozu, agresivnější přední masce, velkým koncovkám výfuku, difuzoru a výraznému černému zadnímu spoileru. Kola mají velikost devatenáct palců. Když postavíte oba velostery vedle sebe, základní provedení proti „enku” vypadá neduživě.

Hyundai Veloster N (2018)

Hyundai Veloster (2018)
Vrcholná verze má 275 koní
Sportovní provedení dostalo týž motor jako v testech chválená i30 N. Znamená to tak 202 kW a tedy 275 koní plus největší točivý moment 353 Nm. Nejvyšší rychlost nebyla zveřejněna (bude se patrně blížit 250 km/h).

Hyundai Veloster (2018)
Základní provedení má v nabídce dva benzínové motory: atmosférický dvoulitr naladěný na 108 kW (147 k) a v případě verze Veloster Turbo pak přeplňovaný čtyřválec 1.6 T-GDI naladěný na 148 kW, respektive 201 koní.
Veloster se stejně jako v případě první generace bude vyrábět v Jižní Koreji. Zatím není jasné, zda se bude prodávat i v Evropě, v Severní Americe budou dodávky zahájeny v první polovině letošního roku, v případě verze N pak o něco později.

Hyundai Veloster (2018)

Hyundai Veloster N (2018)