Článek
Šestimístné až sedmimístné Santa Fe se od pětimístného modelu liší přidanou třetí řadou sedadel. Ve druhé řadě mohou být dvě, případně tři sedadla dělená v poměru 40:20:40.
Nová prodloužená verze Santa Fe má rozvor náprav 2800 mm, což je o 100 mm více než u pětimístného modelu; celková délka vzrostla o 215 mm na 4905 mm, zatímco vnější šířka se zvětšila jen o 5 mm (na 1885 mm). Větší Santa Fe je s celkovou výškou 1690 mm také o 10 mm vyšší než pětimístná verze.
Nový model má i několik designových odlišností: šestiúhelníková maska chladiče je širší a je opatřena lištou; větší jsou přední mlhové světlomety. Jiný je i tvar bočních oken.
Verze s prodlouženým rozvorem má v nabídce zatím jediný motor - benzínové GDI s obsahem 3,3 litru, který poskytuje nejvyšší výkon 216 kW (294 k) a maximální točivý moment 341 Nm. Později, pokud se větší Santa Fe bude dovážet do Evropy, budou v nabídce patrně i naftové motory.
Ke konceptu Veloster C3 Roll Top Hyundai neřekl prakticky nic. Jedna věc je však jistá: veloster se této karosářské verze pravděpodobně dočká. Koncept totiž působí ve většině ohledů velmi „sériově“.