Článek
Nový model byl zatím poodhalen pouze na sociálních sítích divize Ford Performance, která zatím nezveřejnila mnoho detailních informací. Známe však oficiální označení Super Mustang Mach-E a také jméno pilota, kterým se stane Romain Dumas.
Závodní speciál je sice zahalen maskovací fólií, přesto jsou patrné charakteristické prvky odkazující na elektrické SUV Mustang Mach-E, tentokrát ovšem ve třídveřovém provedení a s podstatně sníženou i rozšířenou kabinou. Navíc s řadou extrémních aerodynamických prvků.

Ford Super Mustang Mach-E má extrémní aerodynamické prvky, díky kterým generuje přítlak bezmála 2,8 tuny.
Vpředu si nelze nevšimnout obrovského splitteru, který navazuje na nástavce prahů. Vzadu pak kromě tradičního světelného podpisu modelu Mustang Mach-E vidíme obrovský difuzor a obří přítlačné křídlo. Karoserie má zapuštěné kliky a nechybí závodní pneumatiky Pirelli, které jsou v podbězích auta s přehnanými tvary až úsměvně malé.
Podle automobilky by měl Super Mustang Mach-e generovat bezmála 2,8 tuny, čímž překonává loňský model F-150 Lightning Super Truck i předloňský SuperVan 4.2. Oba modely se přitom objevily na závodu Pikes Peak i na jiných okruzích, kde měly demonstrovat schopnosti elektrických fordů.

Vzadu vidíme obří difuzor a přítlačné křídlo.
O výkonu elektrického třídveřového SUV se zatím automobilka nezmínila, použít by však mohla techniku loňského elektrického pick-upu, samozřejmě s dalším laděním. Už loňský F-150 Lightning Super Truck přitom ze tří elektromotorů dokázal vytěžit výkon 1622 koní. O napájení se pak staraly ultravýkonné Li-Pol NMC baterie.
Připomeňme, že závod na vrchol hory Pikes Pkeak v Coloradu měří bezmála 20 kilometrů, trať má 156 zatáček a jezdci překonávají převýšení 1440 metrů. Elektrická dodávka trať zdolala v čase 8 minut a 47,682 sekundy a pick-up potřeboval 8 minut a 53,553 sekundy. Letošní ročník závodu odstartuje 22. června.

Ford Super Mustang Mach-E je třídveřovou, sníženou a rozšířenou verzí elektrického SUV modelu.