Článek
Podle původního ceníku nového Fordu Kuga si zájemci o nejsilnější plug-in hybridní variantu museli připravit bezmála milion korun. To od nynějška neplatí - plug-in hybrid klesl s cenou pod 870 tisíc a benzínový základ šel pod 600 tisíc.
Základní výbava Trend, se kterou dostanete výhradně 120k benzínový tříválec EcoBoost a stejně výkonný dieselový čtyřválec EcoBlue, se začala prodávat od 1. dubna letošního roku, a to za „akční” cenu 599 900 korun. Tato „akce” však nemá omezenou platnost, takže může fungovat mnoho měsíců.

Plug-in hybrid by měl mít emise 29 g CO2/km.
Zajímavé je to, že tyto ceny jsou podstatně nižší, než uváděl ceník vloni na podzim. Tehdy měl základní 1,5 EcoBoost začínat na 734 900 korunách a základní 1,5 EcoBlue ještě o 20 tisíc výš. A také to, že tyto ceny se z oficiálního ceníku na českém webu automobilky nedozvíte, je třeba otevřít konfigurátor. Ford je novinářům sdělil na prezentaci.
Oproti původním nejméně 994 900 korunám také podstatně zlevnil plug-in hybrid, který je s 225k nejvýkonnější možností a s 2,5l benzínovým čtyřválcem má také nejobjemnější spalovací motor. Pořídíte ho od 869 tisíc korun a pod milion stojí dokonce i v nejluxusnější výbavě Vignale - 989 900 korun.

Nová Kuga umí nabídnout i digitální přístrojový štít.
Zbytek zůstává stále stejný - základem nabídky je pohon přední nápravy a dvoulitrový turbodiesel EcoBlue o 190 koních je k mání s pohonem všech kol. Čtyřkolka bude v nabídce i v tzv. full-hybridní verzi, která ale přibude do nabídky až koncem letošního roku.
K 2,5l atmosférickému benzínovému motoru, pracujícímu v Atkinsonově cyklu, přidává Kuga HEV elektromotor a 1,1kWh akumulátor v podlaze na pravé straně vozu. Kombinovaný výkon systému je 200 koní a předpoklad kombinované spotřeby paliva je 5,6 l/100 km.

Nový Ford Kuga
Kuga PHEV má stejný motor, ale se silnějším elektromotorem i větší baterií - 14,4 kWh. To znamená, že dle měřicí normy WLTP ujede čistě na elektřinu 56 kilometrů. Pokud budete často nabíjet baterii, má být průměrná spotřeba 1,4 l/100 km. Pokud nabíjet nebudete, dá se podle Fordu očekávat průměr 6,5 litru, obojí dle normy WLTP.
Kompletní ceník Fordu Kuga | |
---|---|
Specifikace | Cena |
výbava Trend | |
1,5 EcoBoost 120 k 6M/T | 599 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T | 599 900 Kč |
výbava Titanium | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 679 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 659 900/709 900 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 719 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 869 900 Kč |
výbava Titanium X | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 689 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 669 900/719 9000 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 729 900 Kč |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 839 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 879 900 Kč |
výbava ST-Line | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 699 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 679 900/729 900 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 739 900 Kč |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 849 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 889 900 Kč |
výbava ST-Line X | |
1,5 EcoBoost 150 k 6M/T | 709 900 Kč |
1,5 EcoBlue 120 k 6M/T / 8A/T | 689 900/739 900 Kč |
2,0 EcoBlue mHEV 150 k 6M/T | 749 900 Kč |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 859 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 899 900 Kč |
výbava Vignale | |
2,0 EcoBlue AWD 190 k 6M/T | 949 900 Kč |
2,5 Duratec PHEV 225 k CVT | 989 900 Kč |