Článek
Tradiční automobilová laminovaná skla jsou tvořena dvěma vrstvami temperovaného materiálu, proloženými vrstvou z čirého termoplastu. Tuto technologii mimochodem do výroby zaváděl Henry Ford.
Ford uvádí, že na pevnou vnitřní vrstvu použil tvrzené sklo Gorilla Glass; uprostřed je vrstva z termoplastu (pohlcuje hluk) a jako vnější vrstva slouží temperované sklo.
Výsledkem je úspora údajně pěti kilogramů (tedy zhruba třetina proti konvenčním autosklům) a větší odolnost proti poškrábání (třeba od stěračů).

Ford GT má přední sklo z tvrzeného skla Gorilla Glass
Sklo Gorilla Glass je ve Fordu GT o 25 až 50 procent tenčí - běžná laminovaná okna mívají tloušťku čtyři až šest milimetrů, v tomto případě jsou to tři až čtyři milimetry. Stejný materiál Ford použil rovněž na průhledném krytu motorového prostoru.
Tvrzené sklo je zatím mezi automobily velice vzácné. Jako první na světě jej použilo BMW do modelu i8.