Článek
Ford Focus RS pohání benzinový pětiválec o objemu 2.5 litru přeplňovaný turbodmychadlem, který poskytuje nejvyšší výkon 305 koní. S ním dobře ladí i průběh točivého momentu, jehož maximum 440 Nm je k dispozici od 2300 do 4500 otáček, což umožňuje plynulou jízdu bez nutnosti častého řazení.
Focus RS bude mít jen velmi omezenou nabídku zvláštních výbav. V ceně 990 000 Kč je totiž prakticky vše, co sportovní vůz potřebuje: 19" kola z lehkých slitin, výrazný zadní spoiler, funkční difuzor a bixenonové světlomety. Výbava na přání tak obsahuje prakticky jen vyšší řady audiosoustavy ve spojení s navigačním systémem a speciální kola v bílé barvě.
V prodeji bude Focus RS od května, první test z českých silnic si na Novinkách budete moci přečíst už zkraje příštího týdne.