Hlavní obsah

Ferrari oslovuje stále více nových zákazníků pod 40 let

Italskému výrobci luxusních sportovních vozů se daří oslovovat stále mladší první zákazníky. Přes 40 procent nových klientů automobilky tvoří lidé mladší 40 let.

Foto: Ferrari

Ferrari (ilustrační foto)

Článek

Automobily značky Ferrari mají fanoušky všech věkových skupin, klientelu ale tradičně tvoří spíše starší zákazníci. V posledních letech se však automobilce daří oslovovat stále mladší nové zákazníky, jak v rozhovoru pro CNBC prozradil generální ředitel značky Benedetto Vigna.

„Čtyřicet procent nových klientů je mladších 40 let,“ uvedl Vigna v rozhovoru během akce Converge Live v Singapuru. Pro značku jde přitom o poměrně výrazný skok, neboť ještě před 18 měsíci bylo pouze 30 % nových zákazníků mladších 40 let.

Zásluhy na oslovování stále mladší nové klientely přitom Vigna připisoval týmu v automobilce, která je kromě jiného známá také tím, že bezmála tři čtvrtiny všech vozů prodává již existujícím zákazníkům.

Šest nových modelů i elektromobil

Automobilka si navíc udržuje exkluzivitu i přesně omezeným počtem vyrobených kusů, na které si zákazníci musí počkat v průměru kolem dvou let. Značka přitom na tomto přístupu neplánuje nic měnit, neboť i čekání na nový vůz by mělo být součástí zážitku při pořízení ferrari.

Vigna také v rozhovoru připomněl plánované představení prvního elektrického modelu, které se uskuteční již 9. října tohoto roku. Celkem pak letos automobilka plánuje premiéru šesti nových modelů.

V budoucnu plánuje značka vyrábět klasické spalovací vozy, hybridy i elektromobily. Vigna si je přitom vědom, že někteří zákazníci si elektrický vůz značky nikdy nekoupí. Na druhé straně však existují i perspektivní zákazníci, kteří naznačili, že mají zájem o koupi pouze elektrického vozu značky.

Související témata:

Výběr článků

Načítám