Článek
Rekordní jízda se uskutečnila na německé testovací trati ATP Automotive Testing Papenburg, za volantem seděl německý testovací jezdec Marc Basseng, který v loňském roce stanovil předchozí rychlostní rekord za volantem japonského elektromobilu Aspark Owl při 438,73 km/h. Čínský Yangwang tak rekord zvýšil o pořádný kus.
Supersport U9 Track Edition vychází z modelu U9, který se již prodává na čínském trhu. Základem je platforma e4 v kombinaci s technickou architekturou DiSus-X, která celý vůz řídí. Jako první přitom vůz využívá 1200V architekturu v kombinaci s teplotním managementem uzpůsobeným pro maximální výkony.

Yangwang U9 Track Edition je extrémnější verzí elektromobilu, který už se prodává na čínském trhu.
Elektromobil je osazen čtyřmi elektromotory schopnými dosáhnout až 30 000 otáček z minutu. Každý nabízí výkon 555 kW, kombinovaný výkon celého vozu je pak 3000 koní.
Vůz dokáže posílat výkon na jednotlivé motory dle potřeby, systém DiSus-X navíc upravuje i nastavení podvozku pro maximální stabilitu a ovladatelnost.
Model Track Edition se od klasické verze odlišuje upraveným předním splitterem, který už by měl být připraven pro masovou výrobu, podle snímků vůz přišel o výrazné zadní křídlo. Specialitou jsou také unikátní pneumatiky vyvinuté ve spolupráci s Giti Tire, s optimalizovaným materiálem i vzorkem.