Hlavní obsah

BMW zmodernizovalo řadu 3. Zůstává konzervativní volbou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Řada 3 od BMW má po faceliftu jinou příď a záď, v interiéru se objevil prohnutý displej.

Foto: BMW

BMW řady 3 po faceliftu

Článek

Aktuální generace řady 3 od BMW dorazila v roce 2019 a Němci již udali 1,1 milionu kusů. To znamená, že poptávka po této generaci byla v prvních třech letech silnější než po kterémkoli z předchozích vydání.

Zatímco v podstatě všechny novinky od BMW v posledních měsících šokují svým ztvárněním především přední části, řada 3 zůstává spíše konzervativní volbou, a to i po novém faceliftu.

Foto: BMW

BMW řady 3 po faceliftu

Foto: Milan Lažanský, Právo

BMW řady 3 před faceliftem

V rámci modernizace se změnil přední nárazník, který si však drží horizontálně umístěnou masku chladiče. Takzvané ledvinky ve vertikálním členění si tedy v rámci mnichovské střední třídy drží řada 4 a verze M3.

LED světlomety jsou nyní užší a mají obrácený světlený podpis. Zadní svítilny se nemění, ale zadní nárazník je opět hranatější. V nabídce budou i nové odstíny laku.

BMW testuje divoce tvarované SUV. Koncept XM míří do výroby

AutoMoto

V interiéru najdeme nový vzhled výdechů ventilace, ale především zakřivený displej. Řidičův 12,3palcový digitální přístrojový štít přechází v jednom skle do centrální 14,9palcové obrazovky s operačním systémem osmé generace. Stejně jako v nedávno uvedeném elektromobilu i4.

Foto: BMW

BMW řady 3 po faceliftu

Foto: BMW

BMW řady 3 před faceliftem

Nový sedan lze objednat ve třech a kombi Touring ve čtyřech plug-in hybridních variantách. Pro sedan i kombi jsou nabízeny i čtyři zážehové a čtyři vznětové motory se čtyřmi nebo šesti válci s výkony od 110 kW/150 k do 275 kW/374 k.

Výroba začne v červenci 2022. Ceny pro český trh startují na 1 028 300 Kč za sedan v motorizaci 318i.

Reklama

Související témata:

Související články

Test BMW 330i: Návrat ke sportovním kořenům

BMW řady 3 mě v generaci G20 zaujalo už v rámci prvních jízd. Zdá se, že značka s bavorskou vlajkou či vrtulí ve znaku je ve svém tradičním segmentu zpátky...

Výběr článků

Načítám