Článek
Proti výchozím verzím modelů X3 a X4 bude mít M provedení sportovněji tvarovaný přední nárazník s většími otvory pro přístup vzduchu. Samotný vnější design ale bude podobný aktuální modelové řadě X3/X4, poznávacím znamením M verze bude výfuk se čtyřmi koncovkami, integrovanými do zadního nárazníku.
O technice se zatím automobilka nezmiňuje; stoprocentní jistotou je upravený šestiválec, který v dosud nejvýkonnějším provedení nabízí 360 koní a 500 newtonmetrů.
V případě M verze, vrcholného provedení, se očekává výkon kolem hranice 450 koní. Samozřejmostí je pak pohon všech čtyř kol, zde ovšem s aktivním zadním diferenciálem, který bude umožňovat preferenci zadní nápravy.
Přesné datum světové premiéry zatím zveřejněno nebylo, očekáváme však, že se tak stane ještě do konce letošního roku. Test standardní verze najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]