Článek
Design vychází do značné míry z aktuální modelové řady X4 a X5. Základní tvar s prudce se svažující střechou zůstal zachován a vůbec se nebudeme divit, když řeknete, že první generace se vám líbí více než ta nová. Proti předchůdci je novinka nepatrně širší, je o 32 mm delší a o podstatných 33 mm vyšší.
Rozvor náprav zůstal zachován v původní délce 2933 milimetrů. Nižší je i přes tužší karoserii celková hmotnost vozidla, o kolik zatím Mnichovští neprozradili. Zavazadlový prostor za nimi má objem od 580 do 1525 l, což je o 75 l více než u předchůdce.

BMW X6 (facelift 2012)

BMW X6 (2014)
Zatím tři motorizace, možná přijde i M verze
V nabídce bude trojice motorů. Vrcholem nabídky je verze BMW X6 xDrive50i s přeplňovaným osmiválcem o výkonu 330 kW/450 k. Další dvě verze jsou vznětové – X6 xDrive30d, vybavené vznětovým řadovým šestiválcem nabídne výkon 190 kW/258 k.
Druhá verze má opět šest válců, ovšem hned tři turbodmychadla: výkon činí na dieselový motor velmi zajímavých 280 kW neboli 381 koní. Na jaře 2015 do nabídky přibudou další dvě provedení: X6 xDrive35i a dieselové X6 xDrive40d.
Standardem bude pohon všech kol xDrive, v nabídce bude i verze s pohonem pouze zadní nápravy – podobně jako u nového X5. Kromě standardního podvozku s ocelovými pružinami bude v nabídce verze s aktivně řízenými tlumiči a vzduchovým odpružením zadní nápravy s udržováním stálé světlé výšky.

BMW X6 (2014)

BMW X6 (2014)