Hlavní obsah

Bentley se ve speciální edici loučí s osmiválci bez elektromotoru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Letos se Bentley loučí nejen s motorem W12, konec čeká také osmiválec bez hybridního pohonu. Rozlučkou je nová řada Edition 8 zahrnující kupé Continental GT, kabriolet Continental GT Convertible a limuzínu Flying Spur. Osmiválec bude pokračovat v SUV Bentayga. Není ale jasné, jak dlouho.

Foto: Bentley

Bentley Edition 8

Článek

Edice se loučí se čtyřlitrovým osmiválcem bez hybridní podpory. Pokud zájemci o Continental GT/GTC nebo Flying Spur baterie k osmiválci nechtějí, jedná se v podstatě o poslední šanci.

Trio je dostupné ve více než 60 barvách prostřednictvím zakázkové divize Mulliner. Tyto vozy jsou dodávány s 22palcovými koly v pěti nebo desetipaprskovém designu a samonivelačními středovými kryty. Bentley říká, že se jedná o maximálně vybavené verze, doplněné leštěným uzávěrem palivové nádrže připomínajícím drahokam.

Luxusní britská značka přidává i speciální odznaky na blatnících modelů Continental a na zadním sloupku Flying Spur. Stejný motiv zdobí také boční prahy a opěradla sedadel, kde je vyšito logo.

Bentley vyrobilo více než 53 000 vozů Continental GT/GTC a Flying Spur od uvedení současné generace čtyřlitrového V8 na trh v roce 2012. Nástupcem bude motor V8 s hybridní podporou a kombinovaným výkonem přesahujícím 740 koňských sil.

Modely Flying Spur a Bentayga již nabízejí hybridní pohonnou jednotku založenou na menších motorech V6. Bentley zmiňuje, že Continental GT a GT Convertible budou elektrifikovány později v tomto roce, pravděpodobně právě díky hybridnímu osmiválci.

Test Bentley Continental GTC: Bez střechy, bez kompromisů

Testy

Bentley oslavuje výročí Continentalu GT, unikátní kousek vypadá stejně jako ten vůbec první

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám