Podle agentury stojí za zvyšující se atraktivitou Česka mimo jiné i její aktivity na zahraničních trzích, klíčová je spolupráce s tamními blogery či youtubery. Například v Koreji zorganizovala agentura několik kampaní, které propagovaly Česko jako celek, ale i konkrétní lokality například na Moravě.

„Hodně nám vychází spolupráce s blogery a influencery, kteří mají na korejském trhu ohromný vliv,“ tvrdí ředitelka CzechTourism Monika Palatková. Podle ní nemají blogeři vliv jen na nejmladší generaci, ale i populaci ve věku 40 let a více.

Hitem je Českosaské Švýcarsko

Česká republika je na zahraničních trzích propagována jako romantická destinace. Asijští turisté se navíc podle Palatkové hodně obávají terorismu, proto se v poslední době bojí jezdit například do Paříže. To mimo jiné přispělo i k vyšší návštěvnosti Prahy a Česka obecně, které je považováno za bezpečné. Přijíždějící turisté tento fakt často uvádějí jako motivaci pro návštěvu země.

Do Česka nicméně už nemíří pouze Číňané či Japonci, ale právě i zmínění Korejci. Ti se ovšem nespokojí pouze s Pražským hradem, proto vyjíždějí i za hranice hlavního města. Velkým hitem je u nich národní park České Švýcarsko spolu s jeho německou částí, Saským Švýcarskem.

„Naše kampaně chceme cílit spíše na turisty, kteří vyžadují jistý standard a nepočítají příliš útratu,“ dodala Palatková. Podle ní se podařilo rozhýbat stagnující trh se zájezdy do Česka, v letošním roce už lze pozorovat meziroční nárůst o 40 procent.