Kanceláře informovaly, že jsou proti úpadku pojištěny u České podnikatelské pojišťovny a jsou připraveny řešit pohledávky.

V pondělí večer nebyl dostupný ani facebookový profil Azur Reizen, poslední zápis u Maxi Reisen je z října 2016.

Na počátku září Novinky informovaly o problémech klientů cestovky Azur Reizen, kteří s ní letos v létě odcestovali do Turecka, ovšem skončili v jiných hotelech nebo dokonce v jiných letoviscích. Podle tehdejšího vyjádření firmy se kancelář jejich stížnostmi zabývala a vyřídí je v zákonné lhůtě. [celá zpráva]

CK námitky k dovoleným odrážela tvrzením, že ten či onen hotel nepotvrdil jejich rezervaci, došlo k overbookingu, nebo že dokonce vyhořel.

V souvislosti s oznámením o úpadku firem vydala prohlášení i cestovní kancelář Invia, která registruje 142 smluv uzavřených s výše jmenovanými cestovkami, které zatím nebyly uskutečněny. Invia ujistila, že díky pojistce klienti obdrží poukaz na nákup nové dovolené v ceně a termínu té původní.