Světelné tabule září na londýnský Picadilly Circus už pořádně dlouho. První světelná reklama se zde rozsvítila už v roce 1908 (patřila minerální vodě Perrier) a další následovaly poměrně rychle. Nyní bylo šest velkých obrazovek, které tvořily jeden velký obraz, finálně odstraněno. Musely totiž uvolnit místo jedné jediné obří zahnuté obrazovce nazvané „The Curve” (zakřivená).

Nová obrazovka by měla být představena na podzim. Bude podporovat HD video přenosy, informace o počasí či dopravě, sportovní výsledky a také nové příspěvky na sociálních sítích firem, které si budou platit reklamu. Prestižní reklamní prostor bude sdílet celkem šest firem. Jednou z nich bude i Coca Cola, která světelné panely na Picadilly Circus využívá již 62 let.

Světelné reklamní panely musely poměrně často zhasínat v období druhé světové války, zejména pak v letech, kdy německé letectvo útočilo na Velkou Británii. Poté byly neustále zapnuty od roku 1949 a vyjma výpadků proudu svítily v kuse. Tedy kromě pohřbů Winstona Churchilla v roce 1965 a princezny Diany v roce 1997, kdy Picadilly Circus zhaslo na jejich počest.