„Chceme návštěvníky přivést do města jako do nějakého území, destinace. Chceme jim ukázat, že to zde není jen o lázních, ale i o krásné přírodě, sportu a podobně. A samozřejmě mohou využít i lázeňské služby," řekl Skala.

Klientela františkolázeňských lázní je spíše starší, podle Skaly si ale mohou najít ve městě a okolí vyžití i mladší lidé nebo rodiny. V okolí jsou cyklostezky, golfové areály, v zimě pak zase možnost lyžování.

Město ale chce i nadále spolupracovat se společností Lázně Františkovy Lázně (LFL). Podle Skaly bez spolupráce není možný další rozvoj města. Lázeňská společnost loni ve svých zařízeních poskytla služby 32 000 klientů.

V loňském roce se jí zvedly tržby na 537 miliónů korun a firma se vrátila do zisku okolo osmi miliónů korun. Podle generálního ředitele LFL Josefa Ciglanského bude letošní rok spíše stabilizační. „Z toho důvodu neplánujeme žádné zásadní investice. Uvažujeme o vybudování bazénů v lázeňských hotelech Belveder a Adler, avšak zatím plánujeme správné načasování," sdělil Ciglanský.

„Zajímavou změnou pro naše věrné hosty bude přesunutí klubových prostor pro členy Aquaforum klubu z Aquafora do kavárny Lázeňského hotelu Tři lilie na Národní třídu. Zároveň na Národní třídu přemisťujeme do nových prostor informační centrum," dodal.