Nizozemské aerorolinky poslaly do světa roztomilé video, po kterém byste jim nějakou tu zatoulanou věc snad i prominuli. Reklamní společnost pro ně vytvořila video, na kterém figuruje pes, který na letišti vyčuchává majitele věcí zapomenutých v letadle a jako bonus se ještě rád nechá pohladit. Agentura již přiznala, že pes ve skutečnosti není zaměstnancem aerolinek.

V klipu se vracení ztracených předmětů chopil roztomilý bígl. Ten pobíhá po amsterodamském letišti Schiphol a snaží se vracet správným lidem zapomenuté věci co možná nejdříve. A aniž to sám zamýšlí, tak také velmi roztomile.

Věci se lidem vrátí v 80 % případů

„Každý týden dostaneme přes naše sociální sítě přes 40 000 dotazů. Velká část těchto dotazů se vztahuje právě k zapomenutým věcem. To nás inspirovalo pro vytvoření speciálního týmu. Jeho cílem je nalézt zapomenuté věci v co nejkratším čase a doručit zpět navzdory tomu, kde ve světě se nachází jejich majitel. První výsledky nové služby ukazují, že jsme schopni zapomenuté věci doručit až v 80 procentech případů,” řekla Novinkám Vendula Vlková z českého zastoupení KLM Royal Dutch Airlines.

A proč reklama s roztomilým pejskem? „Přemýšleli jsme, jak rychle a efektivně doručit veřejnosti zprávu o naší nové službě. Proto jsme vytvořili speciální video představující naši novou službu a zapojili do něj i bígla. Vždyť to jsou právě bíglové, kteří jsou tak často oceňováni pro své výborné stopařské dovednosti. Pes se jmenuje Sherlock a je to náš maskot,” dodala Vlková.