Článek
Celkem jde o téměř tři sta letů s číslem W62206, které na trase Londýn - Budapešť neodstartovaly za poslední necelý rok včas. Sečteno podtrženo nechaly aerolinky podle britských deníků své klienty od léta 2013 čekat dohromady 176 hodin. Společnost se brání tím, že podle Úřadu pro civilní letectví jsou lety zpožděné o méně než 15 minut považované za včasné. Okolo tří čtvrtin těchto letů prý navíc dorazilo včas do cílové destinace.
„Jsme nadšeni, kolik publicity si získaly naše služby v Londýně a Budapešti poté, co někteří 'lovci' odškodného rozšířili nepravdivá tvrzení o naší přesnosti. Dnešní let W62206 odletěl přesně ve 14:25, a připojil se tak k ostatním 73 procentům přesných odletů se stejným číslem. Chceme poděkovat všem dotyčným za to, že si náš let získal tak velkou celosvětovou publicitu - a zároveň si užíváme téměř 80 procent přistání přesně na čas,“ uvedl Daniel de Carvalho ze společnosti Wizz Air.
Přestože 37 letů společnosti se opozdilo o méně než 10 minut, u dalších 255 museli být cestující trpěliví déle. O 11 až 20 minut později vzlétlo celkem 98 letadel, mezi 21 a 30 minutami se opozdilo 70 letadel, od půl hodiny do hodiny se zdrželo 57 letadel. U tří desítek letů bylo zaznamenáno více než hodinové zpoždění. Nejdelší se vyšplhalo až na 12 hodin a 18 minut, několikrát trvalo přes tři hodiny.
Tak například z loňských červencových letů se jeden zpozdil přes čtyři hodiny, druhý o více než půlden a dva další o tři a téměř čtyři hodiny. Jeden červnový let byl zrušen úplně. Také říjnoví pasažéři strávili před odletem v letištní hale nepříjemně dlouhé chvíle. Ve dvou případech se let W62206 zdržel přes tři hodiny, v jednom o více než pět hodin. Další větší zpoždění nastalo na londýnském Lutonu u letadla Wizz Air v listopadu, kdy se od ranveje odlepilo po třech a půl hodinách čekání.