Společnost sledovala, jaký byl v červnu rozdíl mezi dobou uvedenou v letovém řádu a skutečnou dobou odletu z letiště nebo příletu na něj. Let považovaný za včasný je ten, který měl zpoždění od plánované doby vzletu nebo přistání menší než 15 minut.

Z 35 velkých mezinárodních letišť vykazovalo v červnu největší zpoždění letů mezinárodní letiště v Pekingu. Včas zde odletělo jen 18,3 procenta letů. Více než 42 procent letů pak mělo zpoždění více než 45 minut. Druhé nejhorší bylo letiště v Šanghaji, kde odletělo načas 28,7 procenta letů. Nadměrné zpoždění, tedy více než 45 minut, mělo 34,2 procenta letů.

Někde pozdě, jinde včas

Naopak tokijské letiště Haneda hlásilo načas více než 95 procent všech letů. Ještě o něco lépe je na tom letiště v Ósace, které nebylo zahrnuto mezi 35 největších letišť na světě, ale pouze do regionální statistiky asijských letišť. Z Ósaky odlétlo načas 95,88 procent letů.

Z evropských letišť je nejspolehlivější to v Amsterdamu a Mnichově. Letiště v Praze bylo zařazeno do samostatného hodnocení pouze evropských letišť, kde obsadilo devátou příčku. Včas z Prahy odletělo 78,5 procenta letů.