Hlavní obsah

Ve Vysokých Tatrách má vyrůst Krtkoland

Právo, Stáňa Seďová

Naši slovenští sousedé už jsou v poslední fázi jednání o stavbě zábavního parku ve stylu Disneylandu, ve kterém bude ovšem hrát hlavní prim náš Krteček. Investorský záměr už schválila i majitelka práv na Krtečka Karolína Milerová. Samotná stavba by měla trvat dva roky.

Foto: Archiv Tatry mountain resorts

Přesné místo ani velikost zábavního parku ještě nechtějí budoucí provozovatelé prozrazovat. Jisté však je, že by Krtkoland měl vyrůst do dvou let od dohodnutí konečných podmínek.

Článek

Světová rarita, za kterou by se podle plánů měli sjíždět návštěvníci z okruhu minimálně tří set kilometrů, by měla vyrůst ve Vysokých Tatrách. Investorem a realizátorem jsou majitelé provozující největší aquapark na Slovensku Tatralandia v Liptovském Mikuláši nebo skiareál ve Špindlerově Mlýně Tatry mountain resorts (TMR).

Právě v Tatralandii byla uplynulý víkend na chodníku slávy odkryta i hvězda populární postavičky Krtečka. O odhalení se postarala sama vnučka autora kreslené postavy Zdeňka Milera — Karolína. Při této příležitosti potvrdila, že spolupráce na vzniku Krtkolandu je v běhu. Rovněž také, že odkaz jejího dědečka míří i výrazně dál do světa.

Foto: Stáňa Seďová, Právo

Karolína Milerová v sobotu odhalila na chodníku slávy v aquaparku Tatralandia hvězdu patřící postavičce Krtečka, kterou vytvořil její dědeček Zdeněk

„Ano, jednání probíhají a já doufám, že zábavní park na Slovensku vznikne, navíc zaměřujeme i pozornost na expanzi do USA a Číny. S aktivitami spojenými na Slovensku bych ráda podpořila i tamější zajímavé charitativní projekty,“ říká Karolína Milerová, která v Česku skrze Nadaci Zdeňka Milera podporuje děti ze sociálně slabých rodin.

Hlavní vizí Krtkolandu je vytvořit zábavní park ve stylu celosvětově oblíbeného Disneylandu nebo Legolandu. „Rádi bychom vytvořili zábavní park pro cílovou skupinu dětí od miminek do osmi let s využitím brandu Krtečka. V plánu je celá řada atrakcí, prolézaček ve stylu legendární postavičky, včetně celé škály reklamních předmětů, až po nové interaktivní technologie,“ popisuje Igor Rattaj, předseda dozorčí rady společnosti TMR, která plánuje i víc než jen na stavbu parku na Slovensku.

„Rádi bychom vytvořili projekt, který, když bude úspěšný, bychom nabídli i do jiných zemí, jako jsou Česko, Maďarsko či Polsko, postava Krtečka má nejenom česko-slovenský koncept, ale je známá celosvětově a provází už několikátou generaci dětí,“ dodává Rattaj s tím, že v současné době probíhají finální jednání o formě spolupráce mezi společností Little Mole, vlastníky práva na brand Krtečka, a jeho společností.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám