V rámci partnerství dodá Seznam.cz své technologické zkušenosti a webové rozhraní. Čedok pak nabídku letenek a klientskou podporu na 48 pobočkách po celé České republice. Klienti tak nebudou muset platit letenky on-line, ale budou moci všechny náležitosti vyřídit i v kamenných pobočkách Čedoku.

Sletenky.cz budou podporovat rezervační systém Amadeus, a to včetně všech výhod či nabídek, které Čedok nabízí k letenkám svých klientů.

„Sletenky.cz kombinují výhody internetového online prodeje letenek na nejnavštěvovanějším portálu Seznam.cz se servisem profesionálů v nejširší pobočkové "kamenné" síti cestovní kanceláře v tuzemsku, což je novinkou a hlavní přidanou hodnotou projektu, ve srovnání se stávajícími internetovými prodejci letenek,“ uvedl Miroslav Res, generální ředitel cestovní kanceláře Čedok.

„Služba Sletenky.cz je pro nás dalším doplněním naší nabídky služeb Sdovolená.cz a Ubytování.cz. Chceme našim uživatelům poskytnout kompletní a skutečně kvalitní služby pro jejich cestování. To bylo také hlavním kritériem výběru obchodního partnera. Věřím, že Sletenky.cz si získají klienty nejvýhodnější nabídkou letenek a nejkomfortnějším zákaznickým servisem na tuzemském trhu,“ vysvětlil produktový manažer Seznamu Petr Čermák.

Server byl záhy po spuštění nedostupný. „Pád aplikace Sletenky.cz není na straně Seznam.cz ani na straně Čedoku. Došlo k pádu rezervačního systému. Ve chvíli výpadku bylo 85 % prodejců letenek v ČR bez funkčního systému včetně těch největších. Situaci řešíme,“ řekla Novinkám Rozumková.

Novou službu Sletenky.cz si můžete prohlédnout a vyzkoušet zde.