Stanici vybudovali v roce 1863 a nesla název Coalport. Její hlavní budova vyhlíží přesně tak, jak má nádraží vypadat. V současnosti v ní návštěvník ovšem najde velkou vstupní halu, šatnu, trojici ložnic, kuchyň a jídelnu.

Nedaleko stojící cihlová čekárna je proměněna ve stylovou pracovnu.

Budova vlastního nádraží je cihlová a má tradiční tvar, který čeští turisté důvěrně znají z našich železničních zastávek.

Budova vlastního nádraží je cihlová a má tradiční tvar, který čeští turisté důvěrně znají z našich železničních zastávek.

FOTO: Profimedia.cz

z bývalé čekárny se stala samostatně stojící kancelář.

z bývalé čekárny se stala samostatně stojící kancelář.

FOTO: Profimedia.cz

Současní majitelé proměnili dvojici osobních vagónů v samostatné příbytky, které pronajímají.

Současní majitelé proměnili dvojici osobních vagónů v samostatné příbytky, které pronajímají.

FOTO: Profimedia.cz

Příjemným doplněním je dvojice původně osobních vagónů typu MK1 Great Western Railway se zachovanou originální „livrejí” (s původním exteriérem - pozn. red.). Vagóny jsou proměněny ve dva zcela samostatné příbytky s vlastními obývacími pokoji, ložnicemi, koupelnami a kuchyněmi. V jednom může spát čtveřice lidí, ve druhém se jich dokonce vyspí šest. Majitelé je běžně pronajímali turistům a jak poznamenávají redaktoři serveru Shropshire Star, peníze plynoucí z tohoto ubytování představovaly velmi pěkný příjem.

Pro nového majitele nebude nic jednoduššího, než volně na tuto službu navázat a vagóny i nadále pronajímat a zajistit si tak slušný výdělek.

Budovu nádraží se podařilo proměnit v příjemný rodinný dům, ovšem atmosféra železniční stanice zůstala všudypřítomná.

Budovu nádraží se podařilo proměnit v příjemný rodinný dům, ovšem atmosféra železniční stanice zůstala všudypřítomná.

FOTO: Profimedia.cz

Jedna z někdejších kanceláří funguje jako kuchyň s jídelnou.

Jedna z někdejších kanceláří funguje jako kuchyň s jídelnou.

FOTO: Profimedia.cz

Každá z ložnicv domě má svou vlatsní koupelnu, nebo alespoń začleněný sprchový roh.

Každá z ložnic v domě má svou vlastní koupelnu, nebo alespoň začleněný sprchový kout.

FOTO: Profimedia.cz

Server Daily Mail pak doplňuje, že oba vagóny jsou čtyřhvězdičkové, což je nejlepší možné ohodnocení, jakého lze u tohoto typu ubytování dosáhnout.

Další dva vagóny, které k nádraží rovněž patří, jsou nákladní a současní majitelé je využívají jako dílnu a skladiště. Menší domek, který na nádraží sloužil jako úložný, pak v současnosti funguje jako místo pro uložení kol nájemníků vagónů.

Interiér vagónů je proměněn a lze jej využít k plnohodnotnému obývání.

Interiér vagónů je proměněn a lze jej využít k plnohodnotnému obývání.

FOTO: Profimedia.cz

Ráz kupé majitelé záměrně ve vagonových pokojích zachovali.

Ráz kupé majitelé ve vagónových pokojích záměrně zachovali.

FOTO: Profimedia.cz

V jednom z vagónů může bydlet šest lidí, ve druhém čtyři.

V jednom z vagónů může bydlet šest lidí, ve druhém čtyři.

FOTO: Profimedia.cz

Současní majitelé koupili nádraží před více než 13 lety v době, kdy už bylo vyřazeno z provozu. V té době jej ale stále obýval předchozí uživatel. Samotná budova nádraží nezůstala nikdy neobydlená.

Nynější majitelé se tehdy přestěhovali z rušného Londýna do poklidného venkovského prostředí. A protože se živili jako designéři interiérů letadel, automobilů a vlaků, nebylo pro ně problémem zařídit potřebným způsobem veškeré budovy a vagóny. V současnosti ovšem nádraží, k němuž patří pozemek o výměře 0,8 ha plus vagóny a další stavby, nabízejí k prodeji.