Článek
Carlosson CK60 je dalším příspěvkem k tuningu toho nejlepšího. Není to sice takový "masér" jako stejný vůz v podání Brabusu [celá zpráva], ale má také něco do sebe. Především motor dostal slušnou porci úprav, které zahrnují novou řídící jednotku, výfuk a pozměněné sání. Výsledkem je skok z 380 kW na 441 kW při 5000 ot./min a točivý moment u tohoto dvanáctiválce pokořil hranici tisíce newtonmetrů a to konkrétne o 24 N.m. Toto maximum je k dispozici již ve velmi pěkných 3500 ot./min.
Maximální rychlost nyní po "odkrojení" omezovače atakuje hodnotu 320 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne vůz za 4,4 s.
Ke zvýšenému výkonu se hodí vlastní elektronicky řízený podvozek C-Tronic, který jsme představovali již u modelu GL [celá zpráva]. Jeho výhodou je, že nezávisle na sobě se každý tlumič snaží přizpůsobit jízdním podmínkám, aniž by nějak narušoval komfort jízdy. C-Tronic navíc snižuje světlou výšku vozu o 3 cm níž a ve vyšších rychlostech má mít mnohem lepší vlastnosti, než sportovní "merceďácký" systém ABC.
Carlsson také připravil vizuální kit zahrnující přední a zadní nárazník (jen decentně upravený), zadní křidélko, novou mřížku chladiče a ještě několik menších prvků. Samozřejmostí je instalace nových kovaných ráfků o průměru 21 palců, na kterých jsou nasazeny sportovní pneumatiky Dunlop Sport Maxx v rozměrech 255/30 vpředu a 285/30 vzadu.