Z desetiválce mít dva různé výkony není pro mnohé majitele přípustné. Proč mají mít lidé s A8 vyšší výkon, než má S6? Firma MTM (Motoren technik Mayer) dává ráznou odpověď v tuningu agregátu, který zbývajících patnáct koní dorovná.

Ovšem nyní mohou být nespokojení majitelé S8. Tak se není co divit, že i pro ně má MTM chlácholivou ukolébavku v podobě nově navrženého výfukového potrubí s klapkou, reagující na různé jízdní režimy. Při klidné jízdě výfuk jen tak klidně lechtá ušní bubínky cestujících, je trochu slyšet, ale nedělá žádný kravál. Při sportovním stylu se však klapka otevře, další část tlumiče dostane volný průchod a z výfuku zařve splašené stádo koní.

Audi je známé také tím, že do výkonných vozů instaluje omezovač maximální rychlosti nastavený na 250 km/h. MTM tuto hranici posunula výš a oba vozy se tak nyní mohou potýkat i s třístovkou, pokud na ní najdou vhodný úsek německé dálnice.

Samozřejmě, že pro vyšší rychlost musel být upraven i podvozek. S6 dostal nové vinuté pružiny a tlumiče, S8 však má techniku na podvozku poněkud lepší. Vzduchové pružení totiž potřebovalo změnu softwaru, který reaguje na jízdní podmínky. Nyní je odezva rychlejší a poněkud tvrdší.

Vzhledově se vozy téměř nezměnily. Poznáte je však podle kol. MTM vytvořilo vlastní design Bimoto, který je aplikován na jedenadvacetipalcových ráfcích s povrchovou úpravou buď leštěného titanu nebo matně stříbrné. Na nich jsou nasazeny nízkoprofilové sportovní pneumatiky o rozměrech 285/30.