Vylepšit Lamborghini není tak obtížné. Prostě vezmete ty nejlepší materiály (v našem případě uhlíkový kompozit, titan a hliník), vymodelujete z něj několik křidélek, difuzorů a spojlerů a všechno to přiděláte na "babylambo".

Hamann postupoval přesně podle tohoto předpisu. Vpředu vytvořil nový kus spoileru, který  je zespoda připevněn na původní. Jeho výhodou je plné nastavení, takže lze upravit přítlak na přední kola podle potřeby. Také vzadu je nové křídlo, ale ještě víc práce jistě dělá difuzor. Ten lemují dva páry chromovaných koncovek výfuků o průměrech 76 mm.

Jenže nejen koncovky jsou nové. Celé výfukové potrubí bylo pořádně naladěno. Díky tomu a díky zvýšenému průchodu katalyzátorů (+ samozřejmě přeprogramování řídicí jednotky) se zvedl výkon o 22 kW a 40 N.m, má nyní tedy 404 kW. Maximální rychlost se zvedla o 6 km/h na 320 km/h.

Jelikož Gallardo nemá sériově nahoru výklopné dveře a mnohým majitelům to připadá nespravedlivé, připravil Hamann systém na toto "countachovské" vyklápění, jen bez jakéhokoliv viditelného otevíracího mechanismu.

Zvýšený výkon potřebuje lepší brzdy - vpředu pod osmipístkovými třmeny se tak žhaví kotouče o průměru 380 mm, vzadu pak 360 mm kotouč svírá pístků šest. Nová jsou také kola s pneumatikami 235/30 ZR 20 vpředu resp. 325/25 ZR 20 vzadu.