Zvenčí byste řekli, že to je hodně dobře udržovaný kus. Ano, vypadá tak. Ale Lapo Elkann mu věnoval hodně pozornosti, aby každý kousek byl ještě lepší než z výroby.

Proč? Tenhle člověk se totiž do auta zamiloval. Nechal ho odvézt vrtulníkem do zimního střediska sv. Mořic ve Švýcarsku a používal ho na popojíždění kolem. Tam se ukázaly všechny přednosti miniaturního vozítka s lehkou karoserií, pohonem všech kol, který dodával Steyr Puch, a zcela dostačujícího motůrku o objemu 1,1 l s výkonem 40 kW.

Fiat Panda 4x4 od Garage Italia

Fiat Panda 4x4 od Garage Italia

Parádní obšití interiéru. Sem by se kůže prostě nehodila.

Parádní obšití interiéru. Sem by se kůže prostě nehodila.

A tak má auto vymazlený, mírně stříbrný lak, červené linky kolem karoserie a zcela vycizelovaný každý kout karoserie i motoru. Uvnitř byste dříve asketické auto nepoznali.

Sedadla, stejně jako přístrojová deska a výplně dveří, jsou obšitá tmavě modrou látkou, která na stranách sedadel nese logo Garage Italia. Co s autem hodlá Lapo Elkann udělat, to nevíme. Možná ho prodá a výtěžek půjde na charitu, jak to už udělal tolikrát.