Společnost Giannini a její malý Fiat 500 jsme vám už představovali. Ano, je to ta šílenost, která dostala přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,75 litru z Alfy Romeo 4C. Ovšem naladěný na 261 kW (350 koní) a umístěný za přední sedačky. [celá zpráva]

Jenže tohle auto mělo pohon zadních kol. Představte si auto, které váží jak koš vypraného prádla, jehož zadní kola prudce roztočí rozparáděný silný motor.

Giannini 350 GP4

Giannini 350 GP4

FOTO: Giannini

Giannini 350 GP4

Giannini 350 GP4

FOTO: Giannini

A tak na něm stále ve firmě pracovali. Tak usilovně, že vznikl samostatný model, který nazvali 350 GP4. Podle vnějšího vzhledu ho poznáte snadno. Je tu spousta, ale opravdu velká spousta karbonových dílů. Auto má také různé přídavné vstupy vzduchu, přídavné spoilery, boční okénka jsou z plastu a mají jen závodnická posuvná kukátka. Nic pro vybírání lístků z parkovacího automatu.

To hlavní je ovšem pod kapotou, výkon se totiž přenáší na všechna kola. Nezdá se vám to jako heroický výkon? Nám ano, protože motor se přestěhoval zpoza sedaček zase pod přední kapotu! Jak se tam vešel? Nevíme. Každopádně auto má i po nainstalování ochranného rámu vzadu dvě nouzové sedačky.

Cena vozu zatím nebyla zveřejněna, verze se zadním pohonem stojí neskutečných 3,5 miliónu korun. Za 4x4 asi budou chtít trochu víc.