Z původních 333 koní je nyní 425 k, auto má stejnou nejvyšší rychlost (elektronicky omezených 250 km/h) a při zrychlení 0-100 km/h je o pouhou 0,1 vteřiny rychlejší. To je vzhledem k docela výraznému nárůstu koní pod kapotou překvapivé, firma ale neudává pružné zrychlení - a to bude podle nás znatelně lepší.

Zepředu vypadá upravená S4 stejně jako standardní verze od Audi. Nová jsou nicméně litá kola, jež firma dodává ve velikostech 19 a 20 palců. Sportovnější jízdní vlastnosti (ale na druhou stranu i horší komfort odpružení) zajistí snížení podvozku o 30 milimetrů. Poháněna jsou všechna čtyři kola. Řazení obstarává buď šestistupňový manuál nebo sedmistupňový dvouspojkový automat.

Sportec Audi S4 Avant

Sportec Audi S4 Avant pohání upravený šestiválec, přeplňovaný kompresorem.

FOTO: Sportec

O pohon se standardní S4 se stará kompresorem přeplňovaný třílitrový šestiválec s následujícími parametry: 245 kW (333 koní) a 440 Nm při 2500 otáčkách. Stovku zvládne S4 za 5,1 vteřiny (kombi 5,2 s), maximální rychlost je omezena na obvyklých 250 km/h.

Působivé jsou hodnoty pružného zrychlení - na čtvrtý rychlostí stupeň zvládne S4 akcelerovat z 80 km/h na 120 km/h za skvělých 4,4 vteřin. Spotřebu paliva udává výrobce 9,7 litrů / 100 km (sedan), respektive o 0,2 litru vyšší u kombi. 

Audi S4 (2008)

Audi S4 (2008)

FOTO: Audi

Sportec Audi S4 Avant

Sportec Audi S4 Avant má stejný vzhled jako standardní verze.

FOTO: Sportec