V rámci tuningu se se upravoval hlavně vzhled, ať už exteriéru nebo především interiéru. Bílý Mustang nevypadá v porovnání s šedým Challengerem příliš originálně – působí jako auto, které si vzala do parády běžná tuningová firma, kterých existuje dvanáct do tuctu. Rozšířené blatníky, velká kola nebo vyklápěcí dveře nevypadají špatně, více pozornosti ale na sebe strhne Dodge.

V případě Dodge se armáda inspirovala neviditelnými letouny, Challenger dostal speciální „neviditelný“ lak. Uvnitř nechybí systém pro noční vidění s termovizí. Kamera je umístěna na střeše vozu a je schopna prohlížet okolí v úhlu 360 stupňů.

Dodge Challenger v úpravě pro U. S. Air Force

Dodge Challenger v úpravě pro U. S. Air Force

FOTO: U. S. Air Force

Oba vozy mají mimořádně originální a působivý interiér – většina prvků pochází z kokpitů letadel. Vypadá to velmi efektně, ale řídit tyto vozy asi nebude úplně snadné – Mustang má místo volantu páku a Challenger má pro změnu volanty dva.

Jak Dodge tak Ford jsou plně funkční, americké letectvo je chce využívat při svých propagačních akcích.

Dodge Challenger v úpravě pro U. S. Air Force

Také Dodge Challenger má zcela přeměněný kokpit.

FOTO: U. S. Air Force

Ford Mustang v úpravě pro U. S. Air Force

Výkon Fordu Mustang se pohybuje kolem 500 koní.

FOTO: U. S. Air Force

Ford Mustang v úpravě pro U. S. Air Force - toto není kokpit stíhačky, ale auta. Neděláme si legraci.

Ford Mustang v úpravě pro U. S. Air Force - toto není kokpit stíhačky, ale auta. Neděláme si legraci.

FOTO: U. S. Air Force