Článek
Vzhled nového „Éčka“ je na první pohled dravější – nový je přední nárazník s módními denními světly z LED diod, sportovní dojem navozují mohutné prahy po stranách, zadní nárazník dostal difuzor. Litá kola mají originální stříbrno-černou barvu; jejich rozměř je 20 palců.
Vzhled nového „Éčka“ je na první pohled dravější – nový je přední nárazník s módními denními světly z LED diod, sportovní dojem navozují mohutné prahy po stranách, zadní nárazník dostal difuzor. Litá kola mají originální stříbrno-černou barvu; jejich rozměř je 20 palců.
Carlsson upravil celkem tři motory, dva turbodiesely a vrcholnou verzi E500 s osmiválcem. U vznětových motorů E250 CDI a E350 CDI je nárůst výkonu relativně konzervativní, každý z motorů dostal navíc 40 a 46 koňských sil. Výsledkem je 244 koní (E250 CDI) a 277 k (E350 CDI).
U osmiválcového benzínového motoru je kompletně změněn výfukový systém a upravena řídící jednotka, výsledkem je 443 koní (původně 387 k).
Zajímavostí je systém C-Tronic, který dovede auto snížit až o 43 mm blíže k silnici. C-Tronic rovněž dovede udržovat automaticky optimální světlou výšku s ohledem na povrch silnice, po které právě jedete.
Na úpravy poskytuje Carlsson tříletou záruku, ceny za úpravy zatím nebyly zveřejněny.