Dvanáctiválec z modelu 599 GTB Fiorano byl přepracován a výsledkem je ohromujících 700 koní (515 kW) při 9000 otáčkách. O tom, jak rychlá bude závodní verze zatím Ferrari mlčí; zrychlení 0-100 km/h však odhadujeme kolem 3,4 vteřin a maximální rychlost přes 330 km/h.

Převodovka řadí rychlostí mrknutí oka

Nový zadní spoiler zlepšuje přítlak, při 200 km/h vytváří 280 kg, při 300 km/h dokonce 630 kilogramů. Brzdy jsou karbonové, takže se o jejich účinek není třeba obávat - podle všeho budou 599XX zpomalovat výtečně. Automatická převodovka nyní pracuje rychleji - původně zvládla přeřadit rychlost za 100 ms, nyní je to 60 ms.

Pneumatiky používá 599XX závodní, tzv. slicky. Jejich rozměr je 29/67 R19 vpředu a 31/71 R19 vzadu; jak vidno, litá kola mají rozměr 19 palců.

Pokud byste o 599XX měli zájem, vězte, že musíte být zapojeni do sportovního programu Ferrari. To kromě několika miliónů eur, jenž dáte za samotné auto, také znamená vlastnictví několika různých modelů této italské značky. Exkluzivní zboží si zkrátka žádá neméně exkluzivní prodej.