Sportovní Porsche 911 GT3 RSR má zvětšený výkon a upravenou aerodynamiku. Jeho určení pro závodní sérii GT2 je jasné.

Doporučené články

Největší změnou oproti minulé generaci, kterou uvidíte na první pohled, jsou vstupy pro vzduch na přední masce. Jiné je i zadní přítlačné křídlo, jehož výšku si může řidič regulovat dle potřeby.  

Porsche 911 GT3 RSR:. Porsche 911 GT3 RSR: zadní obrovské křídlo se táhne přes celou šířku vozu.

Šestiválcový boxer má válce převrtané na větší objem - namísto původních 3,8 litrů mají nyní o dvě deci více. Výkon se pochopitelně přenáší na zadní kola - 450 koní v 7800 otáčkách za minutu. Motor se nechá vytočit až do devíti tisíc. Nejvyšší točivý moment má hodnotu 430 Nm. Převodovka je sekvenční, šestistupňová.

Interiér je správně závodní - hodně spartánský, přitom obsahuje vše důležité (CD a navigace to opravdu není). Novinkou je multifunkční displej, který vás mimo jiné informuje i tom, kdy přeřadit, abyste výkon motoru vyždímali do posledního koně.

Cena závodního Porsche 911 GT3 RSR je 380 000 euro, tedy více než deset miliónů korun.

Porsche 911 GT3 RSR:. Porsche 911 GT3 RS: v kokpitu nechybí nic, co by závodní auto mělo mít.