Deset válců se skutečně pod přední kapotu BMW 3 Coupé vejde. To dokázali u Hamannu, když vyjmuli motor z BMW M5 (M6) a nasadili ho do tohoto krásného, ale o dost menšího vozu. A vešlo se sem všechno - nejen deset válců, ale i převodovka SMG, nový výfuk a stádečko koní, které se rozrostlo o celých 52 kusů.

Agregát totiž kromě výfukového systému dostal nový sací trakt a také přeprogramovanou řídící jednotku. Výsledkem je tak 441 kW při 7750 ot./min a točivý moment v 6100 ot./min má hodnotu 574 N.m.

Nutností takové úpravy je změna podvozku. Ta sériová by takový nápor výkonu a váhy neunesla. Nutné byly tedy změny na zavěšení i pružení. Samozřejmě, že vůz je nyní tvrdší a snížený o pár milimetrů (vzadu o 25, vpředu pak o 30 mm). Až neuvěřitelné jsou brzdy - ty vepředu, které krotí šestipístkové třmeny mají průměr 405 mm!

U trojkového kupé byla také upravena aerodynamika. Především byl vyměněn přední a zadní nárazník. Ty nové mají za úkol usměrnit a odsát dostatek vzduchu zpod vozu, aby vznikl větší podtlak. Samozřejmostí jsou také kola o průměru devatenáct nebo dvacet palců.

A co to vše dá dohromady? Po odpojení omezovače tenhle hromovládce dokáže atakovat maximální rychlost 335 km/h. A stovka s pevným startem je pokořena za parádní 4,3 sekundy.