Nečekejte, že by byl upravený motor. Vždyť dvanáctiválec o objemu 6,0 l s výkonem 331 kW snad ani žádný tuning nepotřebuje. Snad i zásah do výfukového potrubí, který provedli v Project Kahn, se považuje za znesvěcení. Výsledkem prý má být lepší zvuk.

To hlavní se však odehrálo na karoserii, která dostala nové nárazníky, prahové nástavce a nový spoiler na víko kufru. Vůz nyní vypadá mnohem sportovněji, sedí víc přilepený k zemi a pravděpodobně by měl ve vyšších rychlostech lépe odolávat vztlaku.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Ovšem to nejhezčí jsou na voze asi kola. Jejich design RSV se vám může zdát povědomý. Prototyp Aston Martin DBS totiž přišel právě s tímto vzhledem a Project Kahn se toho velmi rychle chytil. A cena? No radši se ani neptejte. Firma připravuje tuning pro movité zákazníky, což je také znát na finanční stránce. Za plasty na DB9S si klidně řeknou v přepočtu přes 270 tisíc korun a kola stojí velmi solidních 160 000 Kč.

Pro zájemce o tapety na plochu doporučujeme stránky výrobce Project Kahn, kde se několik pěkných snímků s jejich výrobky se nabízí.